#1 2009-07-24 19:26:19

Sky

Mistrz

Punktów :   

RUNY

Runy służą istotom magicznym także do walki (oraz czarów):

http://i31.tinypic.com/2ljmb2f.gif

Tłumaczenie:

Fehu- powodzenie,władza,porządek
Uruz- zdrowie,siła przetrwania
Thurisaz- wialność,niezłomność
Ansuz- natchnienie,mądrość,wiedza
Raido- ruch,aktywność,podróż
Kenaz- entuzjazm,namiętność
Hagalaz- zmiana na lepsze
Nauthiz- ślepy los
Eisaz- koncentracja,wyciszenie
Jera- sprawiedliwość
Sowulo- nadzieja
Teiwaz- uczciwość
Berkana- kobiecość,płodność
Laguz- intuicja
Mannaz- współdziałanie
Algiz- pomyślność,powodzenie
Ehwaz- ufność,wierność
Othila- ojczyzna,rodzina
Gebo- harmonia
Wunjo- realizacja marzeń
Isa- wytrwałość
Perthro- przeznaczenie,wyrok losu
Inguz- regeneracja
Dagaz- oświecenie,św

Runy umieszczane są na stałe na ciele Istoty Magicznej lub są 'rysowane' na cialach, przedmiotach w jakimś celu. (w zależności od tego jaka to istota tyle run może posiadać - gracz wybriera sobie runy jakie posiada postać zgodnie z poniższymi zaleceniami)

RUNY UMIESZCZANE NA STAŁE:

Istoty Światła// Biała Magia

Anioły od 5 do 10 run
Śnieżni Magowie (wróżki) 5 run
Elfy Słońca 4 runy
Czarodzieje 6 run
Srebrne Syreny 3 runy
Leśna Nimfa 3 runy
Leśne Skrzaty 1-2 run

Istoty Ciemności lub Cienia// Czarna Magia bądź magia Neutralna

Wampiry 5 - 10 run
Magowie 6 run
Demony 3 runy
Gobliny 2 runy
Trole 1 runa
Skrzaty 1-2 run
Elfy Nocy 4 runy
Czarne Syreny 3 runy
Wilkołak 5 run
Wodna Nimfa 3 runy

RUNY DO WYKORZYSTANIA:

Fehu- powodzenie,władza,porządek
Uruz- zdrowie,siła przetrwania
Thurisaz- wialność,niezłomność
Ansuz- natchnienie,mądrość,wiedza
Raido- ruch,aktywność,podróż
Kenaz- entuzjazm,namiętność
Eisaz- koncentracja,wyciszenie
Sowulo- nadzieja
Teiwaz- uczciwość
Berkana- kobiecość,płodność
Laguz- intuicja
Mannaz- współdziałanie
Algiz- pomyślność,powodzenie
Ehwaz- ufność,wierność
Gebo- harmonia
Wunjo- realizacja marzeń
Isa- wytrwałość

RUNY TWORZONE Z JAKIEGOŚ POWODU ZA POMOCĄ IRY*

Inguz- regeneracja, aby wyleczyć rany.
Hagalaz- aby coś naprawić, otworzyć
Nauthiz - zamiana Iry w broń
Jera - potężny promień magii: aby kogoś zranić a także cos zniszczyć, przepalić.
Perthro - Światło z Iry pokazuje możliwe zdarzenia
Dagaz - światło
Othila- pokazuje co dzieje sie z bliskimi

* Ira to magiczna różdżka używana przez wszystkie istoty magiczne.[/center]


ISTNIEJĄ TAKŻE TAK ZWANE DZIKIE RUNY TWORZONE PRZEZ POŁĄCZENIE RUN ZE SOBĄ (POTRAFIĄ TO TYLKO MAGOWIE I CZARODZIEJE)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pggs.pun.pl www.grapolityczna.pun.pl www.hakermania.pun.pl www.metin2prywatnie.pun.pl www.kyubinaruto.pun.pl